dimecres, 17 d’octubre del 2007

Don José Luís

Estava pensant en escriure alguna cosa sobre el programa "Tengo una pregunta para usted" d'ahir a la nit, concretament, de la intervenció d'en Josep Lluís Carod Rovira.
Aquesta tarda reflexionava amb un amic sobre el tema. Ell mantenia que ahir, en Carod, devia haver guanyat alguns punts i simpaties perquè havia estat bé. Jo, he de reconéixer que no vaig veure el programa, només vaig sentir una mica i he seguit els resums d'aquest matí a la ràdio. Però m'he sentit ofesa pel to de la senyora que va insistir en el "Don José Luís" i "yo no quiero aprender catalán". Crec que aquest és el punt que li va generar simpatia al meu amic (i a mi mateixa) però no crec que a la resta d'Espanya. De tota manera no vull opinar sobre una cosa que no he vist així que us faig un link a la meva amiga Amparo que si ho va veure i té una opinió que, probablement, coincidiria amb la meva si ho hagués fet jo.

3 comentaris:

Montse ha dit...

Jo no vig veure el programa, però els meus pares em varen comentar que els hi va agradar molt el sr. Carod i el senyor Duran i LLeida, i que no essent simpatizants de Carado, no es pensaven que contestes tant bé a les preguntes impertinents de la gent i a l'assetjament al que es va veure sotmés, i ara em penedeixo de no haver.lo vist, perqué els meus pares que no els hi agradala política, expressaven l'admiració al comportament de Carod i Duran, sobretot de Carado, el podríen tornar a passar!!!

Brie ha dit...

Yo justo puso la tele cuando salió el primer espectador diciéndole "Señor Jose Luis". Fue genial :D Yo no es que sea una carodtista (se diría así??), pero es que, vamos a ver, si viene aquí el George Bush le llamarían Jorge? a que no? pues que no toquen lo que no suena :D

Anònim ha dit...

Puedo respetar la idea de Carod de que lellamen como él se llama: JOSEP LLUÍS Y NO JOSE LUÍS. Muy bien, en muchos sitios a quí no me han respetado mi nombre: ME LLAMO ALEJANDRO Y NO ALEXANDRE O ALEX. Yo me llamo ALEJANDRO, y me lo traducen, o pasas por el aro o a la puta calle.....no?? las cosas no van nada bien..... Muy bien, a Carod que nadie le traduzca su nombre, pero a mí y al de mucho gnete tampoco....es mucho pedir??