dimarts, 19 de febrer del 2008

Picasso y Antonio López


Aquest cap de setmana he anat a Madrid. Volia veure l'exposició de Modigliani però era impossible si no portaves les entrades comprades amb suficient antelació.

Malgrat això, no penseu que no vaig aprofitar el viatge i vaig tornar a visitar el Centro de Arte Reina Sofia. N0 havia vist l'ampliació i si ja abans no podies acabar la visita, ara impossible. Una exposició múltiple de Picasso (quatre èpoques diferents), una sobre la nit espanyola i la permanent.

Com no, el Gernika, que és igual els cops que hagis anat a veure'l, et continua deixant bocabadat i un quadre que em va fer mirar detenidament una bona amiga meva, un paissatge de Madrid d'Antonio López. No us el perdeu si hi aneu... jo no he pogut trobar la imatge a internet. Una llàstima! No vaig trobar la llàmina ni li puc fer foto...

1 comentari:

garmir ha dit...

Lucia:
Celebro que t´ho passesis bé a Madrid.
Edmundo.