dimecres, 23 d’abril del 2008

Sant Jordi


Malgrat el meu mal d'esquena, he pogut fer una escapada i comprar algun llibre... Sí, tinc aquest mal costum i cada any per Sant Jordi compro alguna novel·la. Aquest any el darrer de l'Eduardo Mendoza. Sóc fan. M'he llegit quasi tot el que ha escrit i, cada llibre em sorprén. Quan tingui temps i me'l pugui llegir us el comentaré. Pel moment us faig un link a la seva web.
També m'han regalat el darrer premi Ramon Llull, "Lúltim Patriarca" de la Najat El Hachmi, una novel·la que m'atrau. Es tracta d'un conflicte generacional amb perspectiva de gènere i el rera fons de la immigració i el xoc de cultures.
Per la Paula un parell de contes de la Lola Casas. Si teniu alguna criatura a casa, us recomano que li compreu "Ernest" us agradaran les il·lustracions d'en Gusti i el relat de la Lola.

3 comentaris:

Amparo ha dit...

Híncale el diente a Pomponio Flato ¡ya! Te lo meriendas en una tarde pero es divertidísimo. Yo también soy fan y tengo TODOS sus libros. Un día estuve tomando cosas en Casa Alfonso junto a él. No es lo mismo que "con", pero algo es algo :-)

garmir ha dit...

Hola:
Sant Jordi, és un dia molt bónic, celebro que ho passesis bé.

Brie ha dit...

A mi me encanta Eduardo Mendoza, aunque me faltan algunos libros suyos por leer... ¡pero soy su fan!