dilluns, 21 de juliol del 2008

Orgull


Sí, em sento orgullosa del meu partit i del meu primer secretari, Jose Montilla. He estat delegada al que es preveia com el "Congrés més avorrit de la història del PSC" segons alguns mitjans de comunicació. Potser cal esperar que tots els congressos siguin fraticides però he de dir que no cal que sigui així per debatre i construir i el que hem celebrat aquest cap de setmana ho demostra. Hem representat a la Catalunya que sap on va. No faré un resum de les discusions de les ponències perquè trobareu la informació a la web del PSC però hem treballat molt.

Vaig ser espectadora del millor i més contundent discurs que mai ha fet un primer secretari del PSC a un Secretari General del PSOE, un President de la Generalitat a un President del Govern espanyol. Ahir vaig escoltar al Montilla que jo esperava, el que jo deia que existia però poca gent em creia. Per totes aquelles persones que ho dubtaven: Ahir Montilla va parlar clar i català! I si voleu llegir el seu discurs no heu de fer més que clicar aquí.

Felicitats al nou equip de companys i companyes que ens dirigiran els propers anys i des d'aquí un petonàs pels que marxen, especialment per la meva amiga Lourdes Muñoz. Gràcies per tot!