dijous, 9 d’octubre del 2008

Paul Auster


L'altre dia Paul Auster va estar a Barcelona per presentar el seu nou llibre "Un hombre en la oscuridad" (no sé com l'han traduït al català, ho hauré d'esbrinar"). De l'obra de Paul Auster es poden dir moltes coses, jo he de dir que he anat perdent l'interès perquè la fascinació de les primeres novel·les que van caure a les meves mans, he passat a pensar que la resta són més del mateix i alguna no me l'he pogut acabar. Segur que molts i moltes de vosaltres no hi esteu d'acord, m'hi trobo sovint

El que no m'ha deixat de fascinar és el personatge. M'encanta aquest home tan polifacètic i creatiu i la seva capacitat de reflexió. Com no, compartim certa sintonia política i no puc deixar d'estar d'acord amb ell en que als Estats Units "s'està lliurant una guerra civil però no amb bales sinó amb idees i amb paraules". El que no pot deixar de sorprendre'm és que el 60% de la ciutadania nordamericana cregui que Déu va crear el món en 6 dies... Si us plau, si us plau! Necessitem un canvi i encara que no estic segura ja que a mi m'agradava Hillary... Tots i totes amb Obama!!!! (però no estic segura si ell està entre el 60% aquest)