dimarts, 6 de març del 2007

Elena Valenciano a l'Executiva Federal del PSOE


Recordo a l'Elena Valenciano quan era presidenta de l'Associació Mujeres Jóvenes. Pel nom us podéu imaginar que ja fa uns anys d'això! Jo era una sòcia de l'entitat Dones Joves a Catalunya i vam coincidir en alguna reunió. Recordo molt bé que, en aquells moments, ja denotava una energia i un lideratge que em va agradar. Era una dona que exercia l'autoritat d'una manera totalment femenina.

He seguit des de la llunyania el seu treball a la Fundació Mujeres i al Parlament Europeu i estic molt contenta de la seva incorporació a l'Executiva en el lloc d'una altra dona, Trinidad Jiménez, que ho deixa per motius de feina.

He entrat en el seu bloc i ha penjat una entrevista publicada el mateix dissabte a El Mundo. Us la recomano. Parla de la seva incorporació a l'Executiva i d'algunes altres coses com el cas de De Juana Chaos. Estic completament d'acord amb ella i amb la meva amiga i bloguera Lourdes Muñoz. El govern ha prés una decisió molt valenta i ha deixat de banda l'electoralisme, ben al contrari del que està fent el PP que ja ha convocat una manifestació en contra de la decisió. Quan acabaran les mentides? No recorden que van ser ells mateixos els que van proporcionar beneficis penitenciaris al mateix De Juana? Si us plau...